czwartek, 7 listopada 2013

Lección Español

Witajcie i wybaczcie, że nie mogłam wcześniej napisać tej notki. Popatrzcie na temat. Oto ta niezwiązana z tygodniem włoskim lekcja hiszpańskiego.  Jest to lekcja jednorazowa (na razie nie mam czasu, by się uczyć dodatkowych języków). A zatem zacznijmy .

Przydatne zwroty :

Muchas Gracias [mucias gracjas] - bardzo dziękuję
Me llamo [jamo] - nazywam się...
Quisiera - chciałbym/chciałabym...
¿Qué tal? - Co słychać?
¡Hola! [ola] - cześć
¿Cómo estás? - Jak się masz?
¡Buenos Días! - dzień dobry (rano)
¡Buenas tardes! - dzień dobry (po południu)
¡Hasta la vista! - do zo baczenia
De nada. - nie ma za co
¡Buenas noches! - dobry wieczór / dobranoc. 

Na razie mam nadzieję,że to wystarczy. Następną lekcję być może zrobię niebawem, również z nienacka.. 
Pozdrawiam

       
                               Melanie

10 komentarzy:

  1. Melu,ja cię najmocniej przepraszam,że nie masz owna,ale były błędy co spowodowało,że umieściłam nowy chat,jak wejdziesz dam Ci go więc nie martw się.Świetna notka,mam nadzieję,że czytelnikom przypadnie do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. ¡Hasta la vista! super asta la wista bejbe XD :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie lubie hiszpańskiego ale dzięki tobie zacznę naukę nad nim,kiedy notka kolejna nowa ? >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ;D

    1Aleksandra1

    OdpowiedzUsuń