sobota, 12 października 2013

Poznajmy styl Lodovicy.



Cześć,jak już wiecie 11.10.13 zakończył się 2 sezon Violetty,nie oznacza to jednak bezpośredniego końca,wyczekujemy serialu 21 października w Polsce.A od dziś możecie udać się do kin na pokazy "Violetta tylko dla fanów" Zobaczymy co przygotował dla was Helios.A w dzisiejszej notce zajmiemy się postacią Francesci,odgrywaną przez Lodovicę Comello. Zaczynajmy.(KLIKNIJ CZYTAJ DALEJ BY PRZEJŚĆ DO NOTKI)

Francesca jest moją ulubioną obok Violetty postacią.Podziwiam jej styl,oraz zdolności wokalne.
Jej styl w serialu wydaje się dosyć prosty,jednakże jak zwykle są to pozory.Fran,zostaje ubierana w drugim sezonie w "słodkie" stroje z nutką elegancji,coraz częściej w jej ubraniu pojawia się motyw kropek i kokardek.Tak jak na poniższym zdjęciu można zauważyć:


Jednakże,styl Lodo w realnym świecie poza serialem jest troszkę nawiązujący do jej postaci,ale w pewnych momentach zupełnie inny,i "swój".Z drobnymi rockowymi elementami.
To jest akurat zdjęcie z sesji zdjęciowej,ma pofalowane włosy a w serialu częściej proste.
Można by wymieniać różnice stylowe i łapać ich dużo,ale niestety za dużo czasu by mi to zajęło.Ogólnie moja ocena postaci jest pozytywna,jak już wspomniałam bardo lubię Lodovice.
Lodo pochodzi z Włoch jest aktorką,piosenkarką i modelką bardzo mnie inspiruje i jest moją idolką :).No więc przejdźmy teraz do istotnych danych kontaktowych Lodo.
TWITTER LODO :LodoComello
Jeżeli chcecie być na bieżąco i wiedzieć co dzieje się u niej,możecie wpadać i czytać oraz oglądać fotki,jest ich całkiem sporo.
Dziękuję za przeczytanie posta,i wszelkie komentarze na blogu !!!Dla mnie to radość kiedy patrzę i widzę komentarze pod notką,wiem,że blog jest amatorski ale za wszelką cenę chce by zaistniał :).
Jeszcze raz dziękuję,i pozdrawiam.Życzę miłych pokazów na "Violetta,tylko dla fanów".
Piszcie w komach wrażenia.


7 komentarzy: