środa, 25 września 2013

Płyta z Drugiego Sezonu.



Cześć !
Właśnie dowiedziałam się,że druga płyta Violetty będzie dostępna 8 października 

Pierwsza płyta osiągnęła wielki sukces wraz s serialem ! Jak będzie teraz ? :) 

Prócz nowej płyty są na rynku liczne pamiętniki Violetty,moja siostra ostatnio kupiła "Pamiętnik Violetty" Nie oryginalny,ale podobny i zapłaciła 30 złoty.A wiem,że podobno oryginalny kosztuję nawet 200 złoty (!!!) Czy jest to przesada ? Czy może opłaca się.Zakupił z was ktoś ? ;)
A Teraz Coś dla was,VIOLETTA NA DUŻYM EKRANIE ! :)Tylko 12 i 13 października specjalne pokazy "Violetta: tylko dla fanów" odbędą się wyłącznie w kinach sieci Helios.
Bilety można kupić w kasach kin oraz tutaj :www.Helios.pl/violetta.


A premiera drugiego sezonu 21 października.Ja nie mogę się już doczekać ! :D Co sądzicie ?
Komentujcie !


14 komentarzy:

  1. Cochanella♥♥♥♥25 września 2013 08:43

    Super,ja kupię nową płytę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) A moje konto na MSP to Alex1082..Napisz do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś wzorem do naśladowania..Pogadamy.?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog :) Ładnie pisany, przejrzysty, na prawde super :) Dodaje do obserwowanych ! / musicismylove

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bardzo dzięki za info

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam oryginalny... Fakt troche kosztuje ok 120 zl. Ale naprawde sie oplaca!!

    Zalraszam http://violetta-mojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam oryginalny... Fakt troche kosztuje ok 120 zl. Ale naprawde sie oplaca!!

    Zalraszam http://violetta-mojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Możę kupię *-*

    1Aleksandra1

    OdpowiedzUsuń